Ter vervanging van een zwangerschap zijn wij op zoek naar een tijdelijke parttime HR Officer die 2 tot 3 dagen kan werken. Kan ook op freelancebasis.
- Je zorgt voor een vlotte en punctuele HR administratie :
o voorbereiding maandelijkse payroll
o opmaak van arbeidsovereenkomsten en andere sociale documenten
o beheer van personeelsdossiers
o beheer van extralegale voordelen (verzekeringen, maaltijdcheques, wagenpark)
- Je onderhoudt de strategische HR systemen en fungeert hiervoor als SPOC voor de medewerkers.
- Je bent op de hoogte van de sociale wetgeving en volgt veranderingen die relevant zijn voor onze sector op.
- Je bent het aanspreekpunt voor onze medewerkers over sociaal-juridische thema’s en informeert hen over diverse HR topics en onze HR policies.
- Onze HR organisatie is in volle ontwikkeling met heel wat interessante projecten die we de volgende jaren wensen te realiseren.
- Je beschikt over een bachelor diploma.
- Je hebt ervaring als HR officer in een bedrijf of je hebt ervaring opgedaan bij een sociaal secretariaat
- Je hebt ervaring met SD Workx (Eblox Payroll)
- Je werkt graag met systemen, je kan heel vlot werken met Excel.
- Je hebt een sterk analytische vermogen, een kritische ingesteldheid en oog voor detail
- Je bent communicatief en staat onze medewerkers steeds op een klantgerichte manier te woord in het Nederlands en Frans.
- Je werkt zelfstandig en kan makkelijk prioriteiten stellen.
- Je ben gedreven en enthousiast, je neemt graag initiatief.
Een parttime positie van 2 tot 3 dagen per week of de mogelijkheid om als freelancer te werken.
Een dynamische en inspirerende werkomgeving