Job 2 van 5


Report this listing

Solliciteren



Tijdelijke Parttime HR Officer - (2-3 dagen per week of als freelancer)


Functie

Ter vervanging van een zwangerschap zijn wij op zoek naar een tijdelijke parttime HR Officer die 2 tot 3 dagen kan werken. Kan ook op freelancebasis.

-        Je zorgt voor een vlotte en punctuele HR administratie :

o   voorbereiding maandelijkse payroll

o   opmaak van arbeidsovereenkomsten en andere sociale documenten

o   beheer van personeelsdossiers

o   beheer van extralegale voordelen (verzekeringen, maaltijdcheques, wagenpark)

-        Je onderhoudt de strategische HR systemen en fungeert hiervoor als SPOC voor de medewerkers.

-        Je bent op de hoogte van de sociale wetgeving en volgt veranderingen die relevant zijn voor onze sector op.

-        Je bent het aanspreekpunt voor onze medewerkers over sociaal-juridische thema’s en informeert hen over diverse HR topics en onze HR policies.

-        Onze HR organisatie is in volle ontwikkeling met heel wat interessante projecten die we de volgende jaren wensen te realiseren.

Jouw profiel

-        Je beschikt over een bachelor diploma.

-        Je hebt ervaring als HR officer in een bedrijf of je hebt ervaring opgedaan bij een sociaal secretariaat

- Je hebt ervaring met SD Workx (Eblox Payroll)

-        Je werkt graag met systemen, je kan heel vlot werken met Excel.

-        Je hebt een sterk analytische vermogen, een kritische ingesteldheid en oog voor detail

-        Je bent communicatief en staat onze medewerkers steeds op een klantgerichte manier te woord in het Nederlands en Frans.

-        Je werkt zelfstandig en kan makkelijk prioriteiten stellen.

-        Je ben gedreven en enthousiast, je neemt graag initiatief.

Aanbod

  • Een parttime positie van 2 tot 3 dagen per week of de mogelijkheid om als freelancer te werken.

  • Een dynamische en inspirerende werkomgeving

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht